domingo, 8 de febrero de 2015

LA TERCERA MEITAT DE LA MEVA VIDA




























"La tercera meitat de la meva vida"
Titanlux, serigrafia, vernís, grafit i sprai sobre cartomat.
70x100 cms.
2012.









A partir d'un títol, que sempre m'ha agradat, molt macu, de La Buena Vida.
També hi ha "Tres ( ) que van conformar la modernitat" que és tret d'un díptic d'unes xerrades que va organitzar les H fa anys...

El quadre funciona, a partir del títol, com una metàfora de la vida, partida en tres parts... Tres cadires...
Una idea d'aquestes idees de "baixa intensitat" que va dir la Mery Cuesta en el text del catàleg de la Beca (al principi he de reconèixer que no vaig entendre gaire el concepte; però després sí vaig veure que és molt encertat...) (mireu text, a "Toni Ferron. Brainstorming/Laboratori", editat el 2008 per H i Eumo Editorial...).

El quadre el vaig començar el 2007, en una primera versió, a partir de la mateixa idea però no em va acabar d'agradar mai i ja no el vaig ensenyar... Però sempre pensava que era una petita bona idea desaprofitada i un dia vaig tapar quasi tot el quadre amb vainilla (hi havia una calavera molt xula, serigrafiada, que m'agradava però que també va quedar tapada) i vem anar cap aquest tipus de quadre: molt net, més evident i que funciona amb tres franjes verticals...
(En aquesta segona versió del quadre, el va serigrafiar la Judit Reig, i vam aprofitar les pantalles per fer una sèrie limitada de camisetes grogues...)

(Ideat i pintat: Tardor-hivern 2007; repintat i acabat: Primavera 2012.)



No hay comentarios:

Publicar un comentario