domingo, 15 de febrero de 2015

FRIDA I TONI




























"Frida i Toni"
Titanlux i serigrafia sobre cartomat.
70x100 cms.
2012.










Pintat just els dies que la Frida va acabar el P3 i havia après aquelles últimes setmanes de curs a escriure el seu nom.
Vaig aprofitar just aquell moment en què encara són purs però llavors ja els hi donem una identitat i s'adonen que tenen un nom i que sempre es diran així...
Li vaig demanar que pintés el seu nom ben gran (i jo després el vaig resseguir).

Tot el fragment esquerra són imatges que havia fet la Frida. Hi ha ampliats i serigrafiat uns gargots que havia fet ella de més petita, que jo els havia anat guardant i que sempre m'havien agradat molt (d'aquell moment que començen a dibuixar i deixen tot el full ple...)
També hi ha capes de blau i rosa que són dibuixos que va fer després ella. Jo li deia: "Pinta el què vulguis" i ella pintava i dibuixava cares...
Llavors i ha un "SIGUES FELIÇ" també serigrafiat que és la meva aportació enmig dels seus dibuixos.

L'altra meitat del quadre partia d'una imatge retocada de la Marilyn que havia fet servir en Txelo una vegada en un cartell seu, em va agradar molt i li vaig demanar si me la deixava...

(Ideat: Primavera 2012 i pintat Juny-Juliol 2012.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario