sábado, 24 de enero de 2015

AMIGUES I AMICS




























"Amigues i amics"
Titanlux sobre cartomat.
70x100 cms.
2012.









Una llista perequiana amb noms d'artistes, músics, escriptors... Gent que m'agrada el què fan o el que diuen; que m'agradaria conèixer, que sortiria de marxes amb elles i ells; que voldria ser com ells...
Tots són uns putus masters; que envejo, que he llegit, que he vist, que m'interessen...
Que m'agradaria ser ells.

(NOTA: Me'l miro ara, 3 anys després, i m'adono que hi afegiria molts molts més noms i, ejem, m'estic morint de vergonya, perquè he escrit malament el nom de la Louise Bourgeois...)

En aquell moment feia anys que volia pintar un quadre només de lletres...
I també tenia ganes de canviar; de treballar amb noms i no amb imatges com faig sempre...

(Ideat i pintat: Gener al març del 2012.)


No hay comentarios:

Publicar un comentario