lunes, 17 de noviembre de 2014

JO (SÓC TU)




























"Jo (sóc tu)"
Titanlux, sprai, serigrafia i retoladors Posca sobre cartomat.
70 x 100 cms.
2014.








No sé si per la crisi, però els últims temps a les llibreries s'han posat de moda en plan remember uns reculls visuals de cultura popular dels anys 80'. Totes aquelles coses, els logotips , productes, etcètera... que recordem (Els pastelitos de Pantera Rosa, Michael Jackson, el Naranjito...) nostàlgics i amb agrat, surten retratats i recordats en aquests llibres...

La primera idea va ser fer un recull com aquests llibres però molt més autobiogràfic i personal...
Fer el què fan ells -acumulacions visuals de productes i marques- però a la meva manera. O sigui que hauria acabat sent un recull de logos (De fet al quadre hi han quedat 4 o 5 logotips de marques...) I com que la manera meva de treballar es caracteritza sovint per barrejar dues idees, contraposant-les i fer que xoquin; al quadre hi va anar entrant el treball del JO i dels retalls que he anat fent...

Així, ara, el quadre ha guanyat en força i biografia. Hi ha noves maneres de treballar, barrejes de colors impossibles; voluntat de fer coses diferents, un dibuix de la Frida, colors daurats, fragments mal serigrafiats i, sobretot, molta tensió per tot el quadre...

(Idea i pintat: Estiu-tardor-hivern 2014)


No hay comentarios:

Publicar un comentario