domingo, 1 de marzo de 2015

ODIO LA PUTA CUINA




























"Odio la puta cuina"
Titanlux i sprai sobre cartomat.
70x100 cms.
2015.










Aquest és un quadre que, realment, és un metaquadre.
Volia demostrar-me que podia pintar un quadre sense necessitar una imatge, una serigrafia, per aixecar conceptualment el quadre; per fer aguantar tota l'estructura. Volia ser capaç de fer-ho...
I la idea és molt xorra... Un dia a altes hores de la nit, quan endressava la cuina i netejava els plats, vaig obrir el calaix dels tappers i tots em vàrem caure a sobre...
Aquesta petita acció deguda al pes de la gravetat va generar les primeres idees; que de mica en mica la vaig anar portant fins aquest resultat final... Molt expressionista, però alhora molt net... I no sé què m'està passant amb els sprais...

[La Natàlia diu que hi hauria d'haver un afegit al títol que digués: "... Però m'agrada molt menjar." ]


(Ideat i pintat: Hivern 2014 i gener 2015.)


No hay comentarios:

Publicar un comentario